060210 - 070210



Blev inget inlägg igår, hela dan var fullpackad. Igår var jag inne i stan med Alice, och fick med mig en massa smycken hem! Har fått dille på armband och de jag fick tag på fanns alla på JC förutom ett som jag hittade på Panduro, som jag faktiskt gjorde själv. Är riktigt stolt över mig själv. På kvällen kom Mika hit och så kollade vi på melodifestivalen. Det fanns enligt mig två bra låtar igår och en av dem gick vidare till andra chansen Road salt, älskade hans röst. Efter detta gick vi och la oss och kollade på filmen Saved! Kan se den filmen hur många gånger som helst och den är fortfarande lika bra.

Idag vaknade vi faktiskt hyfsat tidigt och gick in för att äta frukost. Men det är söndag idag, så efter frukosten gick vi så klart ut och la oss igen. Det är nog det enda som är bra med söndagar, att man faktiskt får ta det lugnt. Nu väntar en massa grejer som måste göras. Städning, och allt det där jag brukar göra på söndagar. Men jag behöver faktiskt inte plugga idag. Tro det eller ej! Kommer antagligen att titta på OTH, sen om jag känner mig själv rätt.

Ha en mysig söndag, så hörs vi sen!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0