050210


Kolla vad man kan hitta när man är på upptäcktsfärd!

Äntligen är det fredag! Denna veckan har ändå gått hyfsat fort, skolan känns totalt meningslöst för tillfället. Känns inte som om det händer något vettigt överhuvudtaget. Möjligtvis samhällen och historian. Men det mesta kan jag inte se någon mening i att lära mig, men that's life I guess. Alice och jag gick till Maxi och hämtade paketet från nelly på hålan idag. Och när jag kom hem testade jag grejerna och linnet måste skickas tillbaka tyvärr, men ska byta det mot en kofta! Sen när jag kom hem låg det ännu en avi från nelly och väntade på mig. Kommer snart vara en stamkund på posten! Nu ropar mamma att det är käk, så vi hörs senare!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0