040210



Fick sov hyfsat länge idag faktiskt. Kändes väldigt skönt och jag har fått sett solen idag! Har inte sett den på så länge. Idag på Sannarp fick vi kursinformation inför trean, har nog bestämt mig för vad det kommer att bli. Engelska C, italienska steg 3 och Matte C. Jag hatar matte, men Matte C kan ge meritpoäng och om man vill in på universitet krävs det nästan alltid. Så det är lika bra att ta det nu istället. Jag vet inte om FN-provet gick bra idag. Det kändes som om det gick bra, och bara för det kommer det nog gå dåligt. Brukar bli så. Imorgon på hålan ska jag och Alice gå till Maxi för att hämta vårt paket från nelly.com. Så nu måste vi göra engelska läxan via msn. Vad bra msn är egentligen!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0