030210



Nu får det fasen sluta att snöa! Jag såg inte vart jag gick i morse utan fick följa efter kaninspår och hoppas att jag inte skulle hamna i djup snö. Bussarna från Hylte var till och med inställda, så det var faktiskt rätt tyst på Sannarp idag. En buss fastnade under viadukten inne i stan så han fick stanna en massa bussar och de fick ta ett annat håll. Totalt kaos överallt! Jag lyckades få VG på geografiprovet, har inte den blekaste aning om hur detta har gått till, för det kändes som om att det gick riktigt dåligt. Men jag klarade tydligen mig bra. Idag ska jag plugga samhälle och läsa i engelskaboken. Finns roligare saker att göra, men detta måste göras. YES! Såg precis att snöploggen kom här utanför! Älskar snöploggar för tillfället, de borde få pris. Nu måste jag sluta innan detta inlägget slutar i katastrof!

Kisses<33


Kommentarer
Felicia

Ha en bra kväll!



http://glasflisan.blogg.se

2010-02-03 @ 16:09:12
URL: http://glasflisan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0