020210


99kr H&M

Hade bara två lektioner i skolan idag, var mycket nice! Geografin var inställd och jag hade ingen alternativ medicin idag för vi är halv grupp. Så istället för att sluta tjugo i fem slutade jag fem i två. Snacka om skillnad! Jag, Mika, Amanda och Alice stack in till stan och tog en fika på Sandy's som är ett ny öppnat café här i Halmstad och det var billigt. En kaka och en varm choklad kostade 39kr! Vilket inte alls är dyrt för en fika, och kakan jag åt var så god. Mika och Amanda ångarde att de inte tog samma som mig. Sen gick vi en runda på stan, hittade ett linne på H&M som fick följa med hade kvar lite pengar på ett presentkort sen i julas. Kom hem, duschade och jag har handtvätt för första gången! Är riktigt stolt över mig själv, har en tendens till att bara hitta snygga grejer som det är handtvätt på. Mamma blir galen på mig! Men nu kan jag själv, pluggade även när jag kom hem och lagade en klänning. Nu håller jag på att läsa i engelskaboken, The maid's tale. Är faktiskt helt okej. 

Ha en bra kväll!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0