010210


Alexandra gillar menyn på Venezia! Bad tom servitrisen att sätta på menyn xD

Bion igår var bra, men att komma hem vid halv tolv, somna vid tolv och sen gå upp kvart över sex imorse satte sina spår. Har gått runt som en zombie hela dan, italienskan var pina! Har aldrig varit så dålig i hela mitt liv! Vi skulle översätta och jag var verkligen helt väck! Katastrof! Alice rädda med idag, fick ett stort Marabou att dela med Amanda som hon hade köpt på båten mellan Danmark och Tyskland och så fick jag en ring! :D Den är jättefin! Funkade inte så bra att ta bild på den dock. Nu har jag ätit lite och ska snart sätta mig med samhällen, har prov på torsdag. Pallar inte!!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0