Why..


Bild från Alices 18 års dag!

Varför är det ALLTID så att när man väl får sova (och man har längtat efter det) att man då vaknar, som jag gjorde idag klockan åtta!! Jag ska ingenting som gör så att jag måste vakna klockan åtta och att man vaknar och är dunderförkyld gör inte saken bättre direkt. Sen får man ett sms av Alice som också säger att hon är dunderförkyld, så nu ska hon kanske inte jobba idag men då kommer hon tidigare till mig så det är positivt. Ska smsa och fråga henne. Väntar på att få reda på om Zlatan kommer att gå till Milan eller om han stannar i Barcelona, själv tycker jag att hans agent har fuckat det totalt för han nu. 

Ikväll kommer mina söta flickor hem till mig för att fira mina 18 års dag! Kommer bli supermysigt, har köpt glass så att de kommer ha glass rinnande hur öronen när de går hem. Alice stannar nog tills imorgon tror jag, min lilla ängel. Kommer bli en awesome kväll! Nu ska jag återvända till min hink med té och lägga mig under täcket och kolla på SATC!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0