Step up

Måste först bara säga att jag är jätteglad för de kommentarer som har börjat komma in på sista tiden! Alltid lika kul så bara fortsätt ;)

Sov hos Alice igår och vi vaknade väl vid nio eller nåt i morse, men vi gick inte upp försen halv tio då käkade vi frukost och duscha och sen kom Jennica och hämtade oss och så drog vi in till stan för att köpa skolgrejer (jippi..) för om exakt två veckor så är det dags att börja sista året på Sannarp! Fick tag i lite block och en kalender. Sen hade även paketet från H&M kommit så vi hämtade det med. Har varit yr hela dagen, vet inte vad det är med mig. Efter stan åkte vi hem till Alice och käkade lunch, kyckling med bröd och sallad och till efterrätt kladdkaka! Sen körde Jennica hem mig och då däckade jag, och nu sitter jag här.


Blocken kostade 10kr/styck på Åhléns köpte två av varje och kalendern kostade 129kr från Maxi



Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0