She's back!



Habibe har ÄNTLIGEN kommit hem och jag vet inte vart Jennica har tagit vägen, hon svarar inte på mina sms den lille saken! Terrar henne med sms förtillfället :P Igår kväll så var min och Jennicas plan att vi skulle spela minigolf, men det var så lång kö att vi köpte glass istället och när vi hade ätit glassen beslutade vi oss för att ta bilen och köra till Tylösand och titta på hus och även hitta Per Gessles hus och vi var på rätt väg, men när vi skulle köra längre ner på vägen fick Jennica spel för det var kolsvart! "Jag tänker inte kör ner där, vi kan bli mördade". Jag grät av skratt. Sen i morse ringde Habibe till mig på min mobil och jag hade precis vaknat och så talade hon om att hon var hemma! Jag blev så glad och nu försöker jag alltså få tag på Jennica så att vi kan åka och hälsa på henne, men Jennica verkar ha missuppfattat vad man har en mobil till..

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0