Med de bästa



Har haft en underbar dag med Jennica, Habibe och Alice. Jennica hämtade upp mig klockan elva i morse och sen hämtade vi Alice innan vi körde och hämtade lilla Habibe. Körde till stan där jag och Alice skulle betala resan till London och då visade det sig att de var tvunga att kopiera våra pass (?) till flygplatsen, vilket jag tyckte att de kunde ha kläckt ut sig lite tidigare. Så nu måste vi in där igen imorgon, för att visa våra pass. Väl inne på handelsbanken så hamnade jag hos samma snubbe som jag alltid hamnar oss (är ju där inne ganska ofta) och han hälsade mig grattis i efterskott! Man tackar, man tackar. Handlade även lite små grejer i stan mascara, concealer och en ny hårborste! Kan äntligen slänga min gamla! Efter stan körde vi runder ute på Tylösand och Frösakull för att hitta de förbannade huset som Alice snackar om men som hon inte vet vart det ligger, vi hittade inte det idag i heller.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0