Marabou


Maten igår och filmerna! Saw VI, fy fan! Vi började se den när vi käka, tro mig vi stängde av.


Mammas stjärnvinst!

Hade en mysig kväll med mina flickor igår, lika kul och galet som vanligt. Ska visa er en video sen som jag och Jennica skrattade åt i en halvtimme igår. Idag kommer Rix fm festivalen hit till Halmstad och tanken var att jag skulle gå, men jag mår seriöst skit! Har så ont i magen att jag inte vet vart jag ska ta vägen, så tråkigt nog måste jag stanna hemma. Mamma var på möhippa igår i Helsingborg och tror ni inte att hon går och vinner en Marabou som är stjärnvinst på Liseberg? Vi har för tillfället 2000g Marabou hemma. Inte illa det ni..

Kisses<33


Kommentarer
Anonym

Vad kul med Liseberg. =)

2010-08-02 @ 08:40:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0