Looong day!


En söt bild på den sötaste!

Slutade inte skolan försen halv fem idag och direkt efter skolan fick jag ett sms av söta Sanne som frågade om jag inte kunde komma hem till henne. Så jag slängde bara in väskan och gick direkt till henne, hon bor på mitt område så behövde inte gå vidare långt. Vi satt och snacka lite och sen åkte vi till Maxi så att jag kunde handla godis, glass och chips till imorgon. Mycket nice! Vi hade skolfoto idag också! Det sista ever, kändes väldigt skönt och jag tror att det blev riktigt bra faktiskt. Tog lite "behind the scenes" lägger snart upp dom! Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med maten för håller på att dö! 

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0