I've got sunshine

Gick en mysig promenad med Jennica igår och vi snackade om lite allt möjligt, sen gick hem och la mig var helt slut! Idag ska jag iväg till min mamma i Laxvik och sola hade jag tänkt. Snart är det dags för skolan igen, och btw vårt schema har kommit! Älskar alla dagar förutom onsdag, torsdag och fredag för tro det eller ej jag har håla! Och det hela blir ju inte bättre med att italienskan ligger som sista lektion på onsdag och torsdag, så jag ska alltså sitta och vänta på skiten. Jag och Amanda har matte samtidigt men har inte hamnat i samma grupp (?) vilket jag tycker är ganska konstigt men det ska vi väl kunna fixa. Måste ha Måns i matte C annars kommer det inte att gå så bra.



Jag menar kolla fetehålan på torsdag! Precis som förra året, men vi börjar i alla fall inte tio över åtta någon dag. Får vara glad för det lilla! Nej, nu måste jag ta på mig mina skor! Ha en bra dag!

Kisses<33 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0