Inte min dag



Det har verkligen inte varit min dag idag. Började med att när jag skulle cykla till Sannarp att det började regna och jag blev väldigt blöt så jag valde att vända hem igen och då hade jag en panikslagen Habibe i telefonen som tyckte att jag skulle fortsätta men jag vägrade. Sen fick jag släng i mig lite mat för hade kollat fel med bussen, och Habibe var redan i stan. Så jag fick ändå hoppa på cykeln men Jennifer hade hjälpt mig med schemat (tack så mycket). Väl inne i stan så var Alice på väg hem och skulle inte komma in försen om en timme, så då tänkte jag att jag kunde fixa mitt nya bankkort men då visade det sig att CSN:et var tvunget att komma in på kontot för att de skulle se att jag studerade, för då slapp jag att betala 250kr. Nu kommer jag inte kunna skaffa det kortet försen den 30 september tidigast. När jag cyklade hem så ändrades helt plötsligt vädret och det blev skitvarmt och jag blev riktigt varm. Nu sitter jag och syr på koftan så att den snart blir klar. Har gjort ett schema för kvällen

-20.15 packa väskan.
-20.30 duscha.
-21.00 kolla på SATC.
-22.00 sova.

För imorgon är det tyvärr dags för skolan igen. Har varken lust eller ork till det, så varning för dålig upptadering för schemat suger.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0