First day



När klockan ringde kvart över sex i morse, så var jag verkligen inte redo för att gå upp. Fick tårar i ögonen när jag bäddade sängen och tänkte att det kommer ta ett tag innan jag kan ligga här och ta det lungt igen. Cyklade iväg till skolan och så samlades vi i Stora björn, och vi har redan lyckats få inställda älgjakter pga. nollningen av ettorna. Lektionerna började klockan tio och jag trodde att vi skulle få en mjukstart men svenska-Carina körde på i full fräs. Men Ulf tog det lite lungnare i alla fall och så sa han att alla induviduella valen började inte försen nästa vecka och jag blev så glad för då hade vi ingen italienska, så vi drog in till stan för det var så mycket jag var tvungen att köpa (visar sen). Sen kom jag på att jag hade glömt kuvertet till mamma i skåpet, så åkte tillbaka till skolan och gick där lungt och säkert. Vem träffar man inte på då om inte Agneta! Buongiorno säger hon glatt, och jag svara men vi har väl ingen italienska? Jo, språken börjar idag! Så där rök min dag med att sluta tidigt, hej då!

Efter skolan hade jag sällskap med Alice och vi gick inom Hemmakväll, så nu har jag laddat upp för en lugn eftermiddag med en massa gott!

Kisses<33


Kommentarer
Katarina

I'm sorry for the awful day xC



Mine starts again on September 1st!

2010-08-19 @ 02:55:02
URL: http://crystalwings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0