A new day

Hade en jättemysig dag med Sarah igår och jag berätta för henne att man nästan aldrig träffar på någon i stan och naturligtivs igår så träffade man på halva klassen! Jennica, Mika, Amanda, Jennifer och Caisa träffade man och sen såg man några andra filurer. Vi åt lunch på stan och tog en klass med Amanda och Mika, sen tog vi bussen hem och var här ett litet tag. Fick min första födelsedagspresent igår! Diadem, choklad och jättefina örhängen, blev överlycklig! Nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag sätta mig på bussen in till stan för ska ta tåget till Göteborg och hälsa på min faster och farbror och så ska vi vidare till Uddevalla och hälsa på älskade farmor, så vi hörs imorgon!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0