Sunshine



Solen skiner idag igen och jag blir lika glad varje gång för det menas att då kommer jag kunna ha min kort skinnjacka idag igen och det är ju så snyggt! På morgonen idag skulle jag stryka en av mina blusar från Gina, som jag köpte igår och tror ni inte att jag brände den? Heja mig! Men jag tror faktiskt att jag lyckades med att rädda den, vi får se. Idag ska mamma och jag lämna av Lukas till Kalle och sen ska vi till Nordstan och käka lunch på stan. Tror att det kommer bli på mitt favoritställe, där jag/vi alltid äter, Pasta Prego. Där får du äta hur mycket pasta du vill! Älskar den resturangen! Hoppas att ni får en underbar lördag, så hörs vi senare!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0