Make U mine



Vad varmt det är ute idag, höll på att svimma av värmeslag när jag cyklade till skolan. Mötte upp Amanda och Alice och sen gick vi till skolan. Vi var inte alls många på samhällen, men det var faktiskt riktigt skönt. Vi fick börja på ett "paper" och på geografin kollade vi på film och jag höll på att bli galen!!! För filmen handlade om kakao och vad gör man med kakao, jo just CHOKLAD!! Och det var flera stora rullande chokladkakor på ett rullband och jag höll på att bli idiot! Så jag skickade Mika till att köpa Marabou Digestive till mig på Netto, så att jag skulle hålla mig lugn. Var på flumlektionen idag, närmare bestämt Alternativ medicin. Idag fick vi klistra fast silkespapper och göra en fågel och döpa den och ge den fem egenskaper. Min döpte jag till Asterix och den var positiv, sympatisk, social, världsbäst och duktig på att flyga. Och allt stämmer ju in på mig, fast kanske inte att jag är duktig på att flyga ;)Nu ropar läxorna på mig! 

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0