Let's dance!


Apan är så söt, från Teneriffa!

Sorry allesammans. Har blivit fruktansvärt dålig på att blogga. Ska försöka bättra mig, men nu när det är lov så händer det inte så mycket och då finns det inte så mycket att blogga om och helt plötsligt så får Anna bloggatorka! Men nu kommer det förhoppningsvis att hända lite mer. Idag träffade jag en av de bästa personerna jag vet, hon har lärt mig så mycket. Mer än vad hon själv vet om, och det är Lydia! Vi har varit vänner sen sjuan och hon är helt underbar! Så vi gick en runda och snackade och hennes pojkvän Pontus som verkar vara en trevlig filur! Sen nu har Lina kommit hit för imorgon åker hon och mamma till Teneriffa imorgon. Fy vad skönt! Men jag ska på tivoli med Habibe och Alice. Så nu blir det att passa hundarna. Vilket kommer innebär tidiga mornar. Men Alice flyttar in på måndag och syster är hemma. Ha det underbart!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0