It comes naturally



Inte en lång dag i skolan idag, vilket gillas. Vi hade idrott idag på morgonen och det skulle spelas fotboll och jag skulle ta bollen ifrån Pysi som är typ två meter (för mig). Han och bollen var gjorda av sten eller något för jag skadade min fot och det gör fortfarande ont och sen kommer Caisa och petar mig i ögat xD Jag tror inte att jag ska hålla på med fotboll..Alice, Amanda och jag kom faktiskt igång med vårt historia arbete idag, vi satte oss utomhus i det fina vädret. Efter skolan följde jag med Alice till Nyhems trafikskola, och hon skrev in sig och sen gick vi till Maxi för jag skulle köpa present till Essi Bessi som fyller hela fyra år på lördag! Kom hem och satte igång med italienskan och svenskan och jag är snart klar med båda. Ska bara finslippa lite och sen ska jag ge mig på engelskan. Resten får vänta tills imorgon!

Kisse<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0