Friday I'm in love



Blev inget inlägg igår, för att jag hade så mycket att göra och när jag var klar med allt så slängde jag mig ner i sängen och tja...sen var det kört. Snabb upptadering om vad som hände igår. Det gick ett rykte om att Sannarp var bombhotat så halva skolan var väck, för i tisdags var det någon som hade mördat en get på stadsbongården i Fyllinge och så hade de lagt inälvor och allt som man inte kunde tillaga på en madrass utanför Sannarps entré. Mysigt va? Och sen var rykte igång. Katastrof blev det i alla fall pga. detta ryktet. Det var väl det som var intressant som hände igår. Idag var det inget spec som hände, betydligt mer folk i skolan när alla märkte att skolan inte sprängdes igår. Bäst av allt var min och Amandas låt om Barcelona FC. Om vi släpper den kommer alla vilja ha den ;)

Kisses<33


Kommentarer
amanda

FC BARCELONA EN MI CORAZON PARA SIEMPRE! <3

2010-04-23 @ 18:44:18
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0