Don't think you're ever gonna hold me down



Idag var en mycket skojsig dag! Var helt väck på rättskunskapen i morse, var fortfarande kvar i sängen. Sen klockan tio fick vi gå och lyssna på en politisk debatt mellan SSU och MUF. MUF knäckte SSU väldigt många gånger, var riktigt roligt faktiskt. Men båda var riktigt duktiga! Efter detta var det dags för svenska och som vanligt hade vi kul där (NOT). Spårade faktiskt ur lite idag, för hela klassen blev lite galna efter debatten. Samhällen, där kom en tjej och redovisade sitt projektarbete och sen kommer vi då till geografin. Provet gick direkt åt helvete! Kommer inte klara VG i alla fall, vilket jag hade hoppats på. Men men..inte det sista vi kommer göra. Hade massage sist av allt på alternativ medicin, där både jag och Habibe höll på att spy. Kommer hem och så står världens bästa mamma och bakar brödbullar! Ja, ni fattar inte kanelbullar utan matbullar. Whatever! Mumsigt som attans i alla fall! Nu ska jag sätta mig med alternativ medicin arbetet! Ni missar väl inte Desperate housewives ikväll klockan 21.00 5:an

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0