Born for this



Blev inget inlägg igår, hela dagen bara försvann! Var på handledarutbildningen till halv ett ungefär och sen stack jag in till stan en snabbis för att träffa Felicia en snabbis. Och det blev en snabbis verkligen, för sen var det bara hem och plugga och sen var klockan helt plötsligt fem i sex och då spelade Barcelona mot Xerez. Barca vann med 3-1 tror jag. Kommer inte riktigt ihåg. Zlatan gjorde mål i alla fall! Så Habibe och Amanda var lyckliga. Nu på morgonen såg jag klart filmen Den andra systern Boleyn. Har velat se den jättelänge för jag har läst boken, och filmen var riktigt bra. Ett tips! Nu har jag tänkt att jag ska ut och springa innan jag tar tag i söndags städningen och allt plugg som måste bli klart! Vi hörs senare!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0