Bio med de bästa!







Dagen har varit slapp och riktigt mysig faktiskt! Skolan var inte direkt så ansträngande om man säger så. Alice, Amanda och jag skulle egentligen ha gått på filmen Flickan från ovan, men så fick vi höra från Caisa att Remember me faktiskt gick i halmstad (jag och Alice trodde att den inte gjorde det), så fem minuter innan lektionen började sprang jag och Alice till bibblan och bokade biljetter till den istället. När vi först kom dit så säger biljettsnubben att vi fick sitta vart vi ville uppe på balkongen för det var bara vi tre som var där, och tro mig jag flyttade runder hela tiden. Filmen är helt otroligt bra och har ni inte sett den, så se den jag började gråta så den är väldigt känslosam!

Kisses<33  


Kommentarer
amanda

tack för ikväll gullet ! :)

2010-04-12 @ 22:26:17
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0