Barcelona!



Ikväll är det match Barca - Inter, och jag håller (som hela min familj gör) på Barca, jag menar Messi hallå! Tyvärr har vi inte kanal sex som matchen visas på, men detta har jag fixat genom TV6 play och någon albansk sid som Habibe skickade till mig. Idag på Tingsrätten var det riktigt kul, om man nu kan använda det ordet i detta sammanhanget. Mikas mage började kurra, så jag höll på att dö! Men jag klarade att hålla mig för skratt! På samhällen kom jag och Alice riktigt långt och på geografin satt vi bara och spelade kort! Mycket nice lektion! När jag kom hem satte jag mig och pluggade och nu sitter jag bara och väntar på att matchen ska börja! Vi får höras imorgon!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0