Another day



Igår var kul! Dagen började hos Esse Besse busunge, och hon hade varit snäll i år för så mycket presenter har jag aldrig sett. Eller jo vänta, på julafton också! :D Men hon är så värd dom, om jag kunde skulle jag köpte hela BR till henne! Men i alla fall så hade hon fått ett Hello Kitty lego, som jag satt och försökte få ihop i en timme och klistra på 2348243 klistermärken. Men det var kul! Nu har jag och Jeppe bestämt att jag ska börja övningsköra med honom, så imorgon ska jag gå till Nyhems trafikskola och se när de har såna kurser (kommer inte ihåg vad kursen heter). Detta kommer bli kul...håll er inne om ni inte vill bli påkörda av mig! Idag ska jag i stort sätt bara plugga geografi, hade tänkt att gå en promenad med vädret är inte så fint idag så, jag hoppar det. Det kommer bilder från kvällen hos Alice sen, när hon har skickat dom till mig. Ha en bra dag!

Kisses<33


Kommentarer
Frida

Anna det kommer säkert gå jättebra (Y)

2010-04-18 @ 14:16:21
URL: http://fridaamarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0