dentjugosjätteseptember

Hej bloggen!

Shit, nu har det snart är september slut! Känns inte som jag har gjort nåt viktigt denna månaden :P
Var inne med mamma i stan idag, blev helt klart som vanligt lite shopping (mamma betalade ju, då får man ju passa på). Det blev b.la. en tröja, två mössor (kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha), ett linne och sen har min mamma stickat en lååång halsduk till mig. Min mamma och jag hade tydligen lite olika syn på vad lång var :P Men den blev verkligen jättefin :) Visar bilder senare, när jag hittar kameran. Vet inte riktigt vart jag har lagt den :S

Men nu skah jag se på Mr. Bean och sen blir det CSI Miami!

Hörs imorgon!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0