dentjugofemteseptember

Hej bloggen!

Detta har varit den mest onödigaste skoldagen i hela mitt liv. Predde, jag och Amanda var som jag berättade innan på utbildningsmässan, men det enda vi gjorde var att vi stod i våra FN-kläder och stod. Vi pratade inte med några nior och det fanns inga nior som ville veta nåt om FN-rollspelet, så det fanns inte mycket för oss att göra. Hade lika gärna kunnat gå på privatekonomin och göra någon nytta.

Men det som är positivt är att jag fick post idag! Från H&M! :D

Ska lägga upp lite bilder här på bloggen nu tänkte jag :P

Från i torsdas med tjejorna <3


Jag och älskade Mika<3


Älskade Alice och älsklingpälskling Amanda<3


Mika och Alice<3

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0