dentiondeseptember

Hej bloggen!

Förlåt för att det inte blev nåt inlägg igår, men det hände så mycket att jag inte hann!
Testade ut linser igår och det gick bra. Ska dit igen på måndag för att få dom på riktigt och lära mig att sätta in dom och så. Sen var jag och åt en försenade födelsedagsmiddag med min mamma, mycket gott var det.
Sen spelade ju Sverige mot Malta! Såg ni det? Vi var inte bra...tur att Berg sköt och att en maltes stod ivägen, annars hade det nog blivit oavgjort.
Och sen var det ju dags för Idol! OMG! De som skämtade med juryn, trodde att jag skulle pissa på mig av skratt!

Men nu återgår vi till den tionde september istället =)
Skolan var nice idag. Vi klättrade på idrotten, det var kul men läskigt :P
Sen kom jag hem, gjorde läxan, käkade mat och nu tänkte jag chilla lite :)

Vi hörs imorgon!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0