densjuttondeseptember

Hej bloggen!

Hade inte tid att blogga igår, det var fullt upp hela dagen! Skola, stan, läxor och sats. Det fanns helt enkelt tid till bloggen igår. Idag har jag gått till halv fem, slutade med idrott där jag gjorde bort mig lite (A).

Sen var jag och Alice in på hm.com igår och beställde hem lite saker!


Den 2 oktober ska jag och Amanda göra hål i öronen! (29.90)


Detta sjukligt fina armbandet! (59.90)


Denna tröjan också (199)


Och sist men inte minst denna koftan (199)

Så vecka 40 kommer jag få post! Fick faktiskt post idag också, men det var från tandläkaren och jag hatar tandläkaren, så jag hade klart mig utan!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0