densjundeseptember

Hej bloggen!

Det blev inget mer inlägg igår. Hade ingen ork, var så himla trött. Men nu är jag piggare!

Skolan idag var nice :) Viktor och Elias hade fått för sig att de skulle bygga en rund ringe med hjälp av bänkarna i skolan. Det gick bra, tror jag. Deras anledning var att då kunde alla i klassen sitta med och ingen behövde känna sig utanför. Det är tanken som räknas =)

Hade en ganska slapp dag i skolan, italienskan var ganska kul. Vi fick gå runt och presentera oss. Sen gick jag och Alice till syon. Fattar inte riktigt detta med poäng och en massa annat, men nu fattar jag lite bättre.

OMG! Habibe påminde mig precis om att vi hade svenska läxa till imorgon, ska ta och göra den nu! Tar mig en kopp te så att jag får upp värmen lite!

Vi hörs!




Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0