dennittondeseptember

Tjena mittbena!

Hur mås det idag?
jag befinner mig ute på landet (trönninge för att var exakt). Har en film dag med Alice :)
Vi har sett på Hitta Nemo, den är så rolig! Vi besöker våra barndomsminnen :P Sen ska vi titta på Pojken i randig pyjamas och på Hannah Montana: The movie! Den har faktiskt blivit en av mina favoriter. Den är awesome!

Vad ska vi mer hitta på idag?                                                                                                                    

Inget speciellt tror jag...men nu ska Alice blogga så ni får ha det nice :)
Bloggar när jag kommer hem och då kommer bilder också :)

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0