denfjärdeseptember

Hej bloggen!

Fy fanta vilket äckligt väder det är idag! Det blåser och regnar, kunde nästan inte cykla hem!
Började skolan idag med svenska, sen blev det matte. Det fanns inga matteböcker kvar till matte B. Alla var slut, men de hade beställt nya, så jag kommer få en helt ny mattebok! Sen hade vi privatekonomi. Den kursen är verkligen jättebra! Rekomenderar den starkt om ni har den på er skola. Sen var det dags för lunch, äckligt som vanligt och sen skulle vi egentligen haft håla, men vår lärare i turism har öppen lektion från halv ett till fyra, så man kan komma och ta sin timme innan man egentligen ska ha den. Så istället för att ha den halv fyra till kvart i fem, så tog vi den halv ett istället.


Detta är min blomma, som jag har döpt till Pelle! Mitt nya husdjur :P Och ringen jag fick när jag fyllde år.

Kisses<33


Kommentarer
Alice

Så fiin han var! :D

2009-09-04 @ 18:04:31
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0