denartondeseptember

Hej älskade blogg!

Idag så var det segt att gå upp. Inte ens tanken på att det var fredag hjälpte, men jag kom upp.
Kom fram till skolan och då var det svenska. Fy vad det är segt! Sen var det matte och för en gång skull fattade jag innan Amanda och det är sällsynt! Privatekonomi, kollade på Lyxfällan. Herregud vilka idioter det finns!
Denna familjen hade skullder för 500 000kr tror jag och de hade tagit ett sms-lån och när de inte hade kunnat betala det, så hade de tagit ett till sms-lån för att kunna betala det andra lånet och så höll de på.

På hålan stack jag och Alice till Netto och köpte godis, sen skulle vi egentligen ha gjort engelska men hade inge ork, men lite blev gjort i alla fall. Sen visade det sig att vi satt och gjorde fel läxa, så det hade ändå inte spelat någon roll.

Slutade skolan och kom hem! Var ute med hundarna en runda och nu ska jag snart gå ner och se om mami behöver hjälp med nåt!

Vi hörs kanske senare!





Latte gömde sig under fällen igår kväll :)

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0