denandreseptember

Hej bloggen!

Det blev ett sent inlägg idag, för vid halv tre direkt efter skolan kom mamma och hämtade mig och sen skulle vi fixa saker på banken, boka tid hos optikern för nu ska jag äntligen skaffa linser, klacka om min stövletter, köpte ett par skor, en kjol och bomulsleggings och sen har jag äntligen fått tillbaka min kamera! Den är till och med bättre än den jag hade innan, för den fanns tydligen inte längre.

Men jag blev så arg på han på expert, för han försökte paxa på mig en som var på 8.1 megapixel (och den jag fick nu var på 10.1 och den jag hade innan var på 9.1) och jag ba: Ursäkta? Men ser jag dum ut? Jag hade 9.1 megapixel på den andra, tror du att jag väljer den kameran som har sämre? Skulle inte tro det va!

Sen fäljde jag med mamma ut till Laxvik en stund för att hälsa på Lukas! Min lilla bebis vovve!
Ska bara försöka få igång kameran, så att jag kan visa mina inköpp för dagen!

Ses snart igen!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0