Shopping!

Hej igen bloggen!

Nu är jag hemma igen efter en shopping runda på stan med mami! Mysigt som vanligt.
Jag handlade dock inte så mycket som jag brukar (Y) Fick en "skinnjacka" av mamma och så köpte jag en klänning själv, som jag tänker tona ner lite så kan jag ha den i skolan också!


Jackan kommer från Sisters Point (599kr) och klänningen kommer från VILA (299.95kr) men jag hittade båda två på Cassels!

Efter vi hade varit på Allum i Partille, så tänkte vi åka in till Nordstan (eller femman, vilket ni vill!) och äta lunch. Det var lättare sagt än gjort. Vi började leta efter bord klockan två och klockan tre hittade vi ett. På Pasta Prego, mitt favoritställe i gbg! Pastabuffé kan det bli bättre?

Nu ska jag läsa lite och sen klockan 21.30 är det dags för CSI Miami!

Ha en trevlig lördagskväll!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0