Lördag

Hej!

Fredan var jättemysig med Alma och Angelica <3
Fastän att det hade gått ett halvår sen vi träffades var allt precis som vanligt. Samma skämt, samma väckning på morgonen (jag kastar en massa kuddar på Angelica), samma gamla Alma och Angelica helt enkelt. Vi såg på Fired up och så snackade vi bara en massa. Hur mysigt som helst. en perfekt fredagskväll!

Just nu sitter jag och kollar på CIS Miami. Jag ÄlSKAR det pogrammet! Någon mer som känner samma som mig? 
Hoppas det i alla fall! 

Idag har jag varit hos min mamma i Laxvik efter att Alma och Angelica hade åkt hem. Vi åkte en runda inom Eurostop och handlade mat. Fick även en kavaj från H&M av mamma. Den är jättefin!
Den ser ut så här:



Den kostar 499kronor, kavajen finns även i svart och med gul/guldig färg på insidan!

Sen kom jag hem och gick och la mig ungefär. Var lite ledsen. Tack Alice för att du fanns där <3

Nu tänkte jag ta och se på Andra avenyn Svtplay.
Ha det bra!

Kisses<33


Kommentarer
monia ♥ att leva med jävulen

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779

2009-10-21 @ 14:33:42
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0