dentolfteoktober

Hej bloggen!

Lång dag i skolan idag och två hållor, men det kändes faktiskt ganska bra med hållor idag för vi har så sjukligt mycket att göra till nästa vecka! 3 prov och två inlämningar.

Hade både historieprov och italienskaprov idag. Historian var helt konstig med det kändes som om att italienskan gick ganska bra i alla fall, och bara för att jag känner så, då gick det nog inte så bra.
Sen jag kom hem läste jag igenom allt vi har att läsa till samhällsprovet och nu tänkte jag äntligen se klart Chocolat. Har inte hunnit det än.



Ikväll är det ett extra avsnitt av Hollywoodfruar tv 3! Det får ni bara inte missa!

Kisses<33


Kommentarer
Sunny (twilight.blogg.se)

Usch... ja, telenor är irriterande :)

2009-10-12 @ 23:45:40
URL: http://twilight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0