dentjugosjundeoktober

Hej bloggen!

Kom hem sent igår från farmor och vid nio tiden är blogg.se så himla seg, så det kändes inte ens som en idé att försöka logga in och skriva ett inlägg. Det var mysigt igår. Diskuterade en hel del med farmor..om lite udda saker.

Jag har sovit 12 timmar i natt och nu börjar jag undra vart mina föräldrar har tagit vägen! varje gång jag har ringt dom har ingen svarat...har de rymt? Hm....

Har uppe i gbg jobbar min mami idag, så det är bara jag och Lukas hemma. jag är fortfarande trött så jag ska sova xD

Ikväll komme rmin gudmor Gun! Så då har mamma lovat att JAG ska laga mat. Får väl bli min pasta carbonara! Inget illa menat, men det är sjukligt god! Typ det enda jag kan lyckas med xD

Ha en bra tisdag!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0