dentjugondeoktober

Hej bloggen!

Kunde inte blogga igår, för det var nåt fel med blogg.se. I alla fall hos mig tog det jättelång tid och när jag efter en halvtimme kollade och såg att sidan fortfarande laddades gav jag upp.

Idag har vi mentorsdag på Sannarp! Mysigt som vanligt med SPSP08 <3 som vi har gjort de andra två gångerna kollade vi på film och så gjorde vi lite "övningar".

Sen drog jag och de bästaste till stan och det blev ett svart och ett vitt linne, helt vanliga kanske lite längre från H&M och ett läppstift från L'ORÉAL.

Bjussar på lite bilder från dagen!


Mika och Alice<3


Hade en jätterolig bild på Mika och Manda, men nu ser jag att bilden är helt sär! Så vi skiter i den!
Nu ska jag plugga lite, innan jag ska till Sanne :)  

Kisses<33







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0