dentjugofjärdeoktober

Hej bloggen!

ÄNTLIGEN ÄR DET LOV!!!

Blev inget inlägg igår, för när jag väl hade kommit hem här i Gbg och ätit var det dags för IDOL! Och det kan man ju inte missa. Nicklas åkte ut igår, tyvärr. Men Eddie är en bättre artist och sångare än Nicklas tycker jag i alla fall, men Nicklas var inte dålig.

Idag ska jag och mamma ut på den stora shoppingrundan. Jag har väl redan kläder och jag får egentligen inte handla nåt, men jag vill gärna ha ett par svarta jeans, men ska nog handla det med Alice när hon kommer upp på fredag nästa vecka.

Men man kan ju alltid titta. Det är ingen som kan hindra mig från att titta!

Nu ska jag och mamma snart äta frukost och sen ska jag fixa mig och sen sticker vi!

Ha en bra dag, så bloggar jag när jag kommer hem igen!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0