dentiondeoktober

Detta kommer bli en av årets tråkigaste lördagar ever!
Hela denna dagen måste jag plugga och plugga och plugga och städa.
Denna helgen kommer att bli som två söndagar på rad. Har ni hört så hemskt.
Fy fan...

Har käkat frukost och jag har skrivit en lista på allt som jag måste göra idag, så nu är det bara att sätta igång.
Om jag vill få kvällen fri.

Hoppas att er lördag blir tusen miljoner gånger bättre!


Nu är det inte långt kvar tills New moon har premiär! Jag, Mika och Alice håller på att dö av längtan!

Kisses<33


Kommentarer
Frida

Hoppas du fick kvällen fri :) ha en härlig lördagskväll :)

2009-10-10 @ 19:15:23
URL: http://fridaamarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0