densjundeoktober

Hej bloggis!

Hoppas att allt är bra!
Idag var det skolan som vanligt, dock var det min tidigaste dag på hela veckan, slutade klockan två och då drog jag in till stan och köpte filmen Fired up, blev helt kär i den filmen i helgen. Den är så rolig! XD
Hade tid hos Synsam klockan tre, skulle bara in och kolla så att allt funkade och så, vilket det gör, så det tog inte så lång tid och nu sitter jag och Amanda och skickar sms till våra hemtelefoner. Det kan bli riktigt kul. Believe me.

Ska snart sätta mig och plugga lite italienska innan jag ska iväg till sats för att dansa loss med Alice. Är så trött på alla lärarer nu, de lägger alla prov precis innan lovet. Har inget liv mer! SItter bara och pluggar känns det som.

Hörs inte senare, för all tid går till pluggning!

Ha det så bra, så får vi höras imorgon!

Kisses<33 


Kommentarer
effi

sv: hahahha menar du allvar? Så läskigt

2009-10-08 @ 16:12:54
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0