densjätteoktober

Hej bloggen!

Lååång dag i skolan idag, slutade inte försen kvart i fem och sen var jag snäll och tog bussen med Sanne på morgonen idag, så buss hem gick inte försen fem i halv sex så jag var hemma innanför dörren kvart i sex, sen så käkade jag till halv sju, pluggade historia och nu sitter jag här.

Idag börjar en av mina favorit serier igen! Desperate housewives, det är bara så sjkuligt bra! Har följt det sen serien hade premiär och sen börjar även Ugly Betty, men det är inte lika viktigt för mig som desperate housewives, men den är rätt så rolig.




Så nu ska jag bara ta det lugnt, kanske slänga ett öga på italienskan och vänta!

Ha en bra tvkväll!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0