denniondeoktober

Hej blogghisen!

Hoppas att allt är bra med alla idag! Det är äntligen fredag! Känns som att tiden bara springer iväg.
Idag har jag varit i skolan (som vanligt), hade dock bara två lektioner vilket var rätt nice!
Det var älgjakten på Sannarp idag, treorna goes crazy! xD
Idag skulle de samla ihop ett antal saker på 45 minuter. SPSP07 vann tyvärr inte. Jag tror att Idrott vann och sen ekonomi.

Nu har jag äntligen gjort det! Jag har tagit hål i öronen!


Kass bild jag vet, men det var tro det eller ej, så blev de andra sämre :P

Ikväll ska jag plugga lite och slappa.

Amanda, we are leaving- we, we are leaving xD

Kisses<33


Kommentarer
amanda

Jävlarna tog mina converse och sen vinner dom inte ;O SKANDAL !!!



weeee are leavin' XD hell yeah!!!

2009-10-09 @ 16:52:02
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0