denfemteoktober

Hej bloggen!

Är allt bra med er? Hoppas det.
Det är alltså måndag idag, och måndag = skolan. Skolan var rätt tuff idag faktiskt. Det är väldigt mycket att göra idag. På historian så var det alla de dära svåra uppgifter om källkritik, sen hade vi hålla och då fick jag och Alice sitta och renskriva allt. Efeter det var det lunch och sen italienska. Och nästa måndag har jag prov i både historia och italienska. Så vi repeterade mest. Sista lektionen var engelska, där vi ska göra ett arbete två och två (jag är med Amanda<3). Vi ska tala inför hela klassen sen och berätta om hur vi hade det där, för det ska vara en fanatsi resa. Tycker att skolan kan pröjsa en liten resa xD

Ikväll får man ju inte missa Hollywoodfruar! Det är ju så kul! Anna Anka är ju totalt körd i huvudet. 
Men diggar henne samtidigt, för hon vågar stå för hennes åsikter och det är många som inte vågar det. 



Men innan dess ska jag sitta och göra klart idrotten och plugga lite på historian och eventuellt göra lite matte. 

Ha det bra! 
Hörs kansek senare!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0