denartondeoktober

Hej bloggen.

Då var det söndag igen och som vanligt innebär det plugg och städ. Mycket roligt...
Skulle egentligen gått på bio med Frida <3 men jag har prov imorgon i samhällsekonomi och det kändes som om att det var lite viktigare att fokusera på det, stället för att Frida kommer upp och jag bara sitter och känner mig stressad över att jag inte sitter och pluggar, och sen att hon bara efter bion åker hem.

I och med att det var så längesen vi träffades vill jag ha gått om tid och inte känna mig stressade, så vi ska försöka att träffas efter lovet någon gång.

Men nu ska jag återvända till pluggningen, roligare kan man ju ha..


Btw, ni har väl inte missat att Gossip girl har säsongspremiär ikväll?

Kisses<33


Kommentarer
Frida

Ja, vi har mkt prov denna veckan också 3-4 prov. men gick det bra att plugga då?

vi får se om vi kan ses på lovet :)

2009-10-18 @ 13:44:06
URL: http://fridaamarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0