Back in the game!

Hej bloggen!

Nu har jag äntligen fått tillbaka mitt internet! :D Så nu kan det äntligen bli normala inlägg här på bloggen igen!Idag gick jag i skolan, till halv fyra..alldeles för länge en fredag tycker jag om ni frågar mig.
Stack in en runda till stan med de bästa och det blev nya hörlurar en dra-på-halsduk röd från MQ och en massa godis till imorgon. 

Imorgon ska jag till Trönninge. Först till Alice där vi ska testa på hennes gympapass och sen till Mika, där vi ska se på film och käka pizza. Det är meningen att vi ska sova där också, men vi får väl se hur det blir med det. Kameran ska med så ni kommer att få se bilder!

Såg ni premiär avsnittet av JONAS på Disney channel? Det gjorde jag! The Jonas Brothers är så duktiga på allt de gör!
Nu ska jag gå och se på Idol, mina favoriter hitintills är Tove, Erik, Calle och sen-är-det-en-tjej-till-som-jag-har-glömt-namnet-på.

Vem är er favorit i IDOL 2009?



Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0