Helvetes satan!

Denna dan började bra, men efter turismen gick allt bara fel!
Fick reda på svenska uppsatsen, som jag la ner en och en halv månad på och jag fick G-. Hon fullkomligt sågade min uppsats. Detta var inte bra, det var inte bra, det var hackigt.
Jag bröt ihop utanför klassrummet när jag kom ut. Inte så att jag började gråta, utan jag satt och skrattade. Asså fy fan..

Sen skulle vi gå och äta på 20 minuter, då hade fisken tagit slut. Så vi fick potatis med senor (kött) med vatten. Det var nån gryta, eller det skulle nog föreställa det. På samhällen, när jag och Amanda började göra rätt då kommer Ulf och säger att vi gör fel. När vi gjorde som han sa, men han brukar ju ändra sig.

Kom hem och trodde att jag skulle få mat, för mamma sa att det fanns mat till mig och jag var vrålhungrig. Då hade min syster ätit upp all pasta. DÅ började jag gråta för då rann bägaren över.
Jag blir så trött på att alla lärare hela tiden pressar oss. Vi har så himla mycket att göra och att hela tiden sätta press på oss gör inte saken lättare.

Så jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att er dag har varit bättre än min!

Snart är det New moon! Som tur väl är!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

nej anna.......min dag har inte varit bättre än din. känns det bättre :) jävla fucking åsnekärrig vad arg jag är !!!!!!

2009-11-17 @ 19:46:53
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0