Fars dag!

Hej bloggen!

Förlåt för att det inte blev något inlägg igår, men jag var iväg hela dan och Frida var här så det fanns helt enkelt ingen tid över till bloggen.
Frida kom med tåget vid elva och sen gick vi en runda i stan. Var inne en runda på halmstads nya Gina Tricot, det har blivit riktigt snyggt där inne och mycket mer plats. Ni som bor i halmstad vet hur det var på Gina innan, man kunde knappt vända sig.

Sen stack vi hem en runda till mig och kollade på film, Fired up såklart! Och vid sex tog vi bussen in till stan igen för att möta Alice och käka lite. Sen följde vi Frida till tågstationen, men vi fick tyvärr lämna henne lite för vi trodde att det gick ett tåg vid åtta men det gjorde det inte och vår bio började kvart över nio, så vi fick tyvärr lämna henne.

Jag och Alice såg Flickan som lekte med elden!
Den var lika bra som ettan (lika läskig och spännande också). Men det bästa var att traliern innan film var trailern till New moon! Jag och Alice var helt galna av lycka när vi såg det! Snart är det den 20 november!

Idag är det ju Fars dag!
Saknar min pappa väldigt mycket idag, eller jag saknar han varje dag men på såna här dagar är det så tydligt att han är borta, men sen har jag ju min andra pappa här hemma, som tur väl är! :)
Så vid halv två kommer systrarna och morfar och så ska vi fria Fars dag

Ska ni hittat på nåt kul idag?
Lägger ut bilder på vad jag hittade igår senare!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0